2012. december 22., szombat

3.fejezet-Különös idegen

Sziasztok emberkék!Ha netán idetévedtek,akkor jelezzétek,hogy milyen a blog.Csak őszintén!Várjuk a komikat! :D  ♥ 
                        Üdv:Amy és Liza


Pár óra múlva Chris végre hajlandó volt elköszönni Davidtől. Fogta magát és levágódott a kanapéra,mintha Én nem is léteznék.Talált valamilyen mesét,amit nagy élvezettel bámult,le sem vette a szemét a TV képernyőről.Unalmamban már elmosogattam és elpakoltam a maradék cuccaimat is.Végül úgy döntöttem,hogy elmegyek sétálni a parkba.Gyorsan magamra kaptam valamilyen ruhát és kiléptem a szabadba.Hűvös volt odakint. Esti fényekben még szebb volt a környékünk. Egy parkon mentem keresztül, amikor megcsörrent a telefonom.A kijelzőn Chris neve villogott. Chris valószínűleg nagyon aggódott, hogy hol vagyok, nem mintha ilyen még előfordult volna.
 - Te hova mentél?- kiabált bele a telefonba.
- Sétálok- válaszoltam.
- Miért nem szóltál?- kérdezte mérgesen.
- Annyira bele voltál merülve abba a mesébe, hogy észre se vetted volna.
- De azért mondhattad volna-mondta durcásan.
- Szia Chris- köszöntem és már le is tettem a telefont.
Nekimentem valaminek és kiesett a kezemből a telefonom, vagyis nem valaminek, hanem valakinek, mert az a személy hangosan szitkozódni kezdett. Felvette a telefonomat és a sajátját is, valószínűleg kivertem a kezéből.  Felnéztem és egy sapkás, sálas személyt láttam magam előtt. Gyönyörű kék szemével az arcomat fürkészte.
-Bocsi, nem szándékos, nem akartam- kezdtem mentegetőzni.
-Ne sajnálkozz, semmi gond- mondta az idegen.
Indultam tovább a parkban, bár nem tudtam hova megyek. Már így is eléggé el voltam tévedve.  
- Várj- kiáltott utánam.- Hova mész?
- Nem tudom- válaszoltam nevetve.
- Akkor veled tartok a nem tudom hova- válaszolt nevetve.- Úgyis arra lakom.
- De akkor miért a másik irányba mentél?- kérdeztem.
- Csak kiszellőztetem a fejem, mert négy barátommal lakom és összevesztünk, meg kaja se volt otthon, ezért bementem egy boltba, de nem vettem semmit- magyarázta.
- Négy barátoddal? 5 pasi egy lakásban?- faggattam az idegent.- Ott tuti rend van.
- Ahogy mondod. Öt pasi egy nagyon tiszta házban- nevetett.
- És te miért járod a várost ilyenkor?- kérdezte.
- A bátyám egy mesét bámult a TV-ben én meg már nagyon unatkoztam otthon- magyaráztam.- Bár azt se tudtam hova menjek, mert most költöztünk ide.
-Hazakísérhetlek?- kérdezte, éreztem, hogy vörösödöm.
-Az jó lenne- mondtam.
-Hol laktál eddig?- faggatott.
-Bristolban,de megérkeztünk- böktem a ház felé.
-Már is?- kérdezte csalódottan.
-Aha.
-Nem vennéd tolakodásnak azt, hogy ha megkérdeném , hogy holnap eljönnél-e VELEM sétálni?- kérdezte mosolyogva látszott rajta, hogy zavarban van.
- Nem- válaszoltam.
-Akkor akkor hétre itt vagyok. Szia- már hátat is fordított és eltűnt a sötétben.
. Gyorsan bementem a szobámba, és úgy ahogy voltam ledőltem az ágyamra, nagyon fáradt voltam a koránkelés miatt. Már majdnem elaludtam mikor a drága bátyám kicsapta a szobám ajtaját és berohant.
- Mond csak te normális vagy?- kérdeztem dühösen.- Mit akarsz?
- Beszélgetni az egyetlen húgommal- mondta vigyorogva.
- Mond, Chris! Zúdítsd rám- mondtam a testvéremnek, aki időközben elhelyezkedett mellettem.
- Hol voltál?- kérdezte.
- Ugye te nem ezért jöttél?- kérdeztem már nevetve, ez hogy lehet ennyire hülye. Ez már nekem fáj.- Szeretlek Chris, de most menj ki, ha holnap még élni akarsz- mondtam nevetve.
- Jó, ha azt szeretnéd, hogy elmenjek- kezdett el színészkedni, felugrott az ágyamról.- Elmegyek!- kiabálta, majd kirohant az ajtón, de azt persze nyitva hagyta.
- Ki fogja becsukni?- kiabáltam utána.
- Majd te- kiabálta és már csapódott is a szobájának ajtaja.
Felálltam és becsuktam az ajtót, visszadőltem az ágyamba, pár perc alatt sikerült elaludnom.

Reggel hatkor, nem viccelek, hatkor, arra keltem, hogy valaki berohan a szobámba és ordítozik. Elmaradhatnának a hasonló ébresztések a közeljövőben, bár már kezdek hozzá szokni.
- Jó reggelt- üvöltötte az idegesítő testvérem.
- Hagyj békén- morogtam és közben szorítottam a fejemre a párnám.
- Nem, mert a mai napot is velem töltöd- beszélt, nem zavarta, hogy aludni akarok.
- Biztos, hogy nem kelek fel- mondtam dühösen.
- Még szép, hogy felkelsz vagy hozom a hideg vizet- fenyegetőzött.
- Azt meg ne próbáld- válaszoltam én is fenyegetően.
- Már indulok is, ha nem kelsz fel- mondta és már nyitotta is a fürdőszobám ajtaját.
- Jó felkelek, csak hagyj bár békén. 20percet adj-mondtam, már feladtam a tiltakozást, úgy sem érek el ezzel semmit. Ismerem Christ.
-20perc, egyel se több- mondta és már ment is ki a szobámból.
Kikeltem az ágyból, odamentem a szekrényhez. Kivettem egy sötétkék farmert és egy világoskék felsőt fekete Converse tornacipővel, az egyetlen tornacipőmmel, mert mást nem hoztam. 
Aztán bementem a fürdőszobába és lezuhanyoztam.. Megfésültem a hajam, kötöttem egy copfot. 
20perc múlva felöltözve álltam az előszobában. Chris pont akkor csatlakozott, a konyhából jött.
- Narancslé és szendvics az asztalon, anya pénteken jön haza. Még két napig az én társaságomat kell élvezned- hadarta el, élvezni fogom. 
Bólintottam és bementem a konyhába levágódtam egy székre.
- Hogy vagy?- kérdezte Chris.
- Már jobban, de haragszom rád az ébresztések miatt- hangsúlyoztam ki  az ébresztések szót.
- Sajnálom- mondta Chris, de vigyorgott, úgy hogy szerintem nem bánta.
- Persze sajnálod- válaszoltam- látszik.
- Amúgy van mára valami programod?- kérdezte.
- Igen, most már van- válaszoltam unottan.
- De lett volna?- faggatott tovább- de vigyázz az nem program, hogy egésznap bámulod a tv-t. Aztán meg elrohansz ás nekem nem szólsz. Még mindig fáj, hogy nem szóltál, halálra aggódtam magam.
- El tudom képzelni mennyire aggódtál- mondtam- mikor akarsz indulni?
-Hááát MOSSSTT- kiabálta és elkezdett az ajtó felé rángatni.
- Héj még nem fejeztem be az evést. És összerakodni ki fog?- figyelmen kívül hagyta miről beszélek,- Chris kérlek.
- Jól van- Chris elengedett.
Visszamentem a konyhába megettem a reggelimet és elpakoltam, Chris közben a beszélő dobozt bámulta. Miután végeztem elindultunk.
- Merre akarsz menni?- kérdeztem.
- Csak sétáljunk.
- Oké, de ajánlom, hogy ne tévedj el- fenyegetőztem.
- Jajj annyira félek tőled, úristen- piszkálódott Chris- amúgy előfordult már olyan ,hogy eltévedtem? Én, eltévedni, cöhh SOHA!
- Nem- válaszoltam- legalábbis mikor velem voltál akkor nem.
Chris válasza csak egy önelégült vigyor volt, amit nagyon szívesen letöröltem volna a képéről. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése