2013. december 27., péntek

30.fejezet:Nem vagyunk sóherek?

Sziasztok! Komizzatok, mi pedig cserébe sietünk résszel,és reméljük,hogy az előző rész azért annyira nem verte ki a biztosítékot. Nézzetek be a másik közös blogunkba is!
Puszi:Amy és Liza♥


Mióta szakítottam Niallel minden gondolatom az, hogy Louis elcseszte,pedig ott sem volt,de mindig jobb másra fogni.Ő pedig tökéletes alany erre és próbálja jóvá tenni,amit nem is csinált,de azért ő is hibás benne.Azért szívja a vérem,hogy mi az, hogy a szeretet ünnepe előtt egy hónappal kidobom a barátomat.A szakításunk óta eltelt két hét,de nem akar javulni a helyzet,Niall meg sem akar hallgatni,szóba sem áll velem.Louis elrángat egy karácsonyi vásárba,ahol boldog párokat fogunk nézni vele és a többi 1D taggal, Niallen kívül, jön a bátyám és a legjobb barátai Jake kivételével, jön Eric, Jeremy, Ben, Nate, Lexi és Katie.Én pedig szomorúan fogok kullogni mellettük.Szeretem a karácsonyi vásár hangulatát,és olyan jó,hogy körülbelül két hét van karácsonyig.Szeretem az ünnepeket.Nekem most Niallnek is kell vennem ajándékot?Szerintem nem.
Vettünk forralt bort,sütiket és vettem egy zacskó gumicukrot Chrisnek.Olcsó ajándék és még örülni is fog neki,valószínűleg ugyanezt kap David is.Az ideköltözésem előtt csak hét embernek kellett karácsonyi ajándékot vennem,nos ez a szám most szerintem a duplája.Ha mindenkit számolok,akkor marad a hét alap, plusz az 5 fiú,Ben,Nate,Jeremy,Lexi,Katie,Eric és most a lista bővül Jakeval.Úristen,beteg vagyok! Hova fajul a világ?
Mikor körbenéztem a hatalmas téren,mindenhol szerelmes párokat láttam.Szipogni kezdtem és éreztem, ahogy néhány könnycsepp kiakar törni.
-Ez a te hibád Louis-mondták egyszerre a többiek,ő pedig megölelt.
-Én csak felelevenítettem az emlékeket-vont vállat.
-Egy idióta vagy-veregette meg a vállát Chris.
-Te akartad,hogy szakítsanak-mondta Louis.
-Fogd be-szólt rá Louisra Chris.
Hirtelen a rádióban meghallottuk Chris csilingelő hangját,szerintem én hazamegyek.Mindenki elkezdte bámulni.
-Neked van karácsonyi számod?
-Nekem van karácsonyi számom-nézett ránk tettettet meglepődöttséggel.
-Chris?
-Karácsonyi meglepi-vigyorgott.-Boldog karácsonyt!Kapok majd 19 demo CD-t,de ha nem,akkor nem!Most vehetek ajikat,mert nem akartam.
-Chris te egy zseni vagy!-megveregettem a vállát és belevettem magam a tömegbe.
Gyorsan fogtam egy taxit majd hazamentem,anya a nappaliban ült és épp egy sálat kötött.Várjunk csak! Jó házban járok?
-Maga Lily Morgan?-kérdeztem,anya nevetve bólintott.-Te mióta tudsz kötni?
-Emlékszel?Chrisnek volt olyan cuki kötött pulcsija-eszembe jutott,hogy nézett ki.
-Anya,azt az ocsmányságot te kötötted?
-Vigyázz a szádra-szólt rám.
Leültem a nappaliba és néztem ahogy anya köt.
-Azt kinek kötöd?-kérdeztem.
-Alicenak-vont vállat.
-Minden Morgan olcsón akarja megúszni a karácsonty?-kérdeztem és az égre néztem.
-Miért még melyik?
-Chris a stúdióból kapott ingyenes demo CD-ket akarja szétosztani köztünk-mondtam.
-És te kicsim?
-Én mindenkinek boldog karácsonyt kívánok,egy csomag gumicukorral-nevettem.
-Én lányom!Én mindenkinek kötök,pedig annyi pénzünk van,mint Justin Biebernek és egy óriási házban lakunk-mondta anya.-Nem vagyunk kicsit sóherek?
-De anya,nagyon!-nevettem.
Lehoztam a laptopomat,és anyával el kezdtünk keresni a neten,nem tudjuk mit vegyünk az Anderson szülőknek.Végül is nekik nem adhatunk sálat,és gumicukrot.Mondtam anyának,hogy adjunk kesztyűt és kiröhögött.Végül Lynda kap egy kávéfőzőt anyától,tőlem meg kap kávét,Christől meg egy demot.Hanry kap egy elektromos borotvát,úgy is mindig azon nyíl hogy nincs neki,de persze nincs pénze rá,már hol,ő úgy tartja,ha sokat nyíl akkor megkapja karácsonyra.Tőlem kap egy kupont a Bacon falodába,mert valamelyik nap észrevettem,hogy sokat hízott,és ha lúd akkor legyen kövér,Christől ő is kap egy demot.Milyen meglepő!
Anya felöltözött és visszamentünk a vásárba,szerinte jót tesz nekem a sok ember.Mikor Chrisék megláttak minket,odafutottak hozzánk.
-Anya én tisztellek-mondta Chris.
-Mi bajod Kicsim?
-Idecipelted Sophiet.
Egész este mászkáltunk,aztán beültünk a McDonald's-ba és a sóher bátyám fizetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése