2013. december 24., kedd

29.fejezet:Nem az én hibám

Sziasztok!Szeretnénk nagyon boldog karácsonyt kívánni nektek!Puszi:Amy és Liza♥

Chris,Alice és Rich elmentek megnézni a lakást,utána beugranak enni,őket estig nem látjuk.Jeremy,Niall és Liam elmentek moziba,amolyan pasis program.Harry és Zayn elmentek vásárolni,feldobni a ruhatárukat.Anya randizik és David még Bristolban.Katie Alexáékkal van.És Louis az egyetlen,aki senkivel nem akart menni és velem maradt otthon.Leültünk az ágyamra és nézegettünk nyári képeket a gépemben.Volt ott minden.
-Emlékszel erre?-kérdezte Louis az egyik képre mutatva,ahol vizes voltam.-Ez akkor készült,amikor beledobtunk a kádba és te répákkal futkostál.
-Igen a te répáiddal.Emlékszel?Én házam, én váram,én kukám,te répád!-nevettem.
-És ez a kép?-kérdezte Louis.-Ez akkor volt amikor lesmároltalak!
-Louis el akartam felejteni-böktem vállon.
-Engem nem lehet-vigyorgott.
-Ugyan kérlek,dehogyisnem.De tudod mi a legrosszabb?Nekem te bejöttél-grimaszoltam.
-És én ezt mért nem tudtam?-kérdezte.
-Céloztam rá-vontam vállat.-Egy kis részemnek te jobban bejöttél,mint kellett volna és én összeakartam veled jönni,csak hát...-megakadtam.
-Csak hát mi?
-Jött Niall,és elrontott mindent,de jobb így-vontam vállat.
-De miért nem mondtad konkrétan,hogy kellek?-kérdezte Louis.
-Velem aludhattál,ez nem célzás?Tényleg nem?-kérdeztem.
Louis közelebb hajolt és rám mosolygott és adott egy puszit a számra.
-Ez meg mi volt?-kérdeztem meglepődve.
-Felelevenítettük a régi emlékeket-mosolyogott.
Hirtelen kivágódott a szobám ajtaja és egy dühös Niall rohant be rajta.
-Mizu haver?-kérdezte Louis.
-Ne haverozz!-kiabált Niall.
-Mi a baj?Rosszul vagy?-kérdeztem.
-Láttam és hallottam mindent-nagyon mérgesnek tűnt.
-De az nem az aminek látszott-mondtam.
-Csak megcsípte egy méhecske a száját és tudod-Louis próbálta menteni a menthetőt,de mindent elrontott.
-Mi?Nem csak az arcodra adott puszit?
-Louis te idióta-néztem rá Louisra.
-Láttam-kiabálta Niall.-Te végig csak azért voltál velem,hogy legyen valakid?
-Niall,én nem-mentegetőztem.-Én szeretlek,tényleg.
-Persze,meg Louist is-ezzel kirohant az ajtón.
-Azt hiszem szerelmes vagyok,most először-motyogtam.-Erre te elrontod!-mondtam Louisnak.
-De még mindig jobban jártál vele,mint velem-vigyorgott.-Két szőke lány társaságában vonult be a szépfiú egy szállodába-olvasta az egyik újságom címlapját.
-Louis,ne!-tartottam magam elé a kezeimet.
-És Kevin is látta,azóta nem beszél és vak is-vigyorgott.
-A te hibád,hogy Niall utál-néztem rá mérgesen
-Nem ,nem az én hibám-pofon vágtam.
És ezt még vagy ötször eljátszottuk,mire rájöttem,hogy nem a mi hibánk.Ő értett félre mindent.
-Tudod,összepasszoltok,mert Niall is olyan hisztis mint te-mondta.
-Én nem vagyok hisztis-hozzávágtam egy párnát.
-Nem vagy,mi?-hozzávágtam még egyet.
-Na jó,ne dobálózz, fuss a pasid után-szólt rám.
Lefuttottam és Niall a nappaliban ült és fejét a kezeibe temette.
-Ennyit jelentek neked?-kérdezte.
-Niall,félreérted,mindent félreértesz,nem úgy volt de tényleg,az csak egy puszi volt-mentegetőztem.
-Miért vagy velem?-kérdezte.
-Mert szeretlek-válaszoltam.
-Ja,de Louist jobban -és ezzel elviharzott.Gyorsan megfogtam a vállát,mikor odaért a bejárati ajtóhoz.
-Ne hagyj itt,kérlek! Én tényleg szeretlek!
-Sajnálom Sophie ez így nem mehet tovább-mondta Niall és szomorúan nézett.
-Tudod mit,akkor szakítsunk!Vége! Ennyi szia!-mondtam,de nem gondoltam komolyan,nem is tudom mit gondoltam.
-Jó akkor szakítsunk-kiabált Niall.
-Szakítunk, igen-kiabáltam és amikor Niall már jó pár lépést megtett.-De holnaptól minden úgy lesz,mint eddig nem?Csak veszekedtünk,máskor is veszekedtünk, nem?Ne hagyj itt lécci ne,szükségem van rád!
Niall visszafordult, megrázta a fejét és beült az autóba.Becsaptam az ajtót és a hátam mögött álló döbbent Louishoz rohantam és megöleltem.
-Tudod,úgy döntöttem,hogy ráröpülök Lexire-próbálta oldani a szobában lévő feszültséget.
-De Chris és  Lexi között van szikra-szipogtam.
-Tudod mit,te csak sírj-mondta,-én addig bevetem magam.
-De a szikra ott van-szipogtam újra.
-Igazad van!
-Nekem mindig-de közben a könnyeim hatalmas vízfoltot csináltak a felsőjén.
-De a szikra tényleg ott van.Chrisnek bejön-vont vállat.
-Mi?
-Ez titok volt!Tudod mit Sophie,te már csak képzelődsz,menj fel a szobádba aludd ki magad vagy sírj,reggel találkozunk.
-Louis,nemsokára felmegyek,de először is Alexa és Chris összefognak jönni,ha tetszik neked ha nem.Vagy ezt a kapcsolatot is tönkre szeretnéd vágni?
-Ott egy unikornis!-kiáltotta.
-Nem segít-ráztam a fejem.
-De tényleg ott van-mondta.
-De ne  már!
Mikor felnéztem Chris velem szemben állt egy plüss unikornissal.
-Ezt nem hiszem el-ezzel felfutottam a szobámba és sírtam.
Mindenki kopogott, hogy hogy vagyok,valószínűleg Louis elpofázta,hogy kidobtam Niallt.Én hülye vagyok!Találok egy normális pasit,erre tessék! Louis Tomlinson jön és mindent tönkretesz!

2 megjegyzés:

  1. WTF?!!! MI AZ HOGY NOPHIE SZAKÍTOTT? Bár nem állítom hogy Sophie és Louis, nem lennének cukik együtt de... Nophie akkor is örök! Követelem az új részt, illetve hogy béküljenek ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látjuk,hogy nem örülsz,de Keep Calm and read the new chapters!

      Törlés