2013. augusztus 26., hétfő

2.díj:))))



Sziasztok!Még mindig nem új résszel jelentkezünk,már hol.Valakinek azért mégis tetszik a ,,munkánk".Nemsokára új rész.Tudjuk,hogy nem ezt ígértük.Puszi:Amy és Liza♥:)

Írj magadról 10 dolgot:
Liza:
1. Kezdem megszeretni a FOB-ot..Istenem mi történik velem?
2.Hol van az én Cortezem?:DD
3.SzJG-er lettem...de az előzőből szerintem rálehetett jönni.
4. Ha lenne egy kívánságom, már nem lenne!:D
5.Nem értem, hogy a Vámpírnaplókban miért mindenki Elenát szereti...Más lány nem él Mystic Fallsban?
6.Életem legnagyobb félelme, hogy a szobatársam gimiben álmomban levágja a hajam...
7.Ha nagy leszek tolmács leszek....vagy nem.
8.I♥ retardált pingvinek:D
9.Franciát akarok tanulni.
10.Az alapsulis fizikából semmire sem emlékszek...az aranyos kis padtársam miatt:D Ugye Amy? Muhaha♥

Amy:
1.Szeretem a telet.
2.Utálom,hogy a TV-ben a reklámokba becsúszik egy film.Az ,,élvezetes" reklám megszakad.NE!
3.A fotózás az életem.
4.Nem vagyok normális.
5.Sorozatfüggő vagyok.
6.Régen sokat játszottam,hál Istennek kinőttem.
7.Utálom az 1D-t,mégis arról blogolok.Ne dobáljatok meg paradicsommal!Kérlek!
8.Team Damon vagyok:) Meg persze nagy Vámpírnaplók fan!
9.El akarok jutni Ausztráliába.
10.Mérhetetlenül lusta vagyok.

2.A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni: 
1. Mit csinálsz, mielőtt elalszol?
A:Gondolkozom,többnyire álomba gondolkozom magam.
L:Még utoljára felnézek FB-re, mert úgy lesz kerek a napom.
2. Mi az, ami nélkül nem tudnál élni egy percig sem?
A:A fényképezőgépem.
L:A telefonom.
3. Életed eddigi legszebb pillanata kinek/minek köszönhető? (Család/barát/szerelem)
A:Nehéz egyet kiemelni,mert nincs olyan,hogy legjobb,legalábbis nem lehet egyet kiemelni,mert mind ugyanannyira szép.
L:Nem tudok most egyet sem felhozni, mert túl sok szép pillanatom volt, hála a családomnak és barátaimnak.
4. Mit gondolsz a szemedről? Mennyit árul el rólad?
A:Biztos sokat,nem tudom.
L:Háááát...nem igazán értek hozzá,de valamit biztos elárul.
5.Kitől/Mitől félsz a legjobban?
A:A sötéttől,a magasságtól, a pókoktól.
L:Pókok, darkness.
6. Szerinted hány éves korig jó szórakozás a homokvárépítés?
A:Szerintem még most is.Nincs korhoz kötve.
L:Korhatár nélküli szórakozás.
7. Mi a kedvenc gyümölcsöd?
A:Dinnye.
L:Kivi.
8. Mi az a téma, ami a leginkább zavarba hoz? (nem kötelező válaszolni)
A:EZ!
L:-
9. Ha te dönthetnéd el, milyen színt választanál egy természetes hajszínnek a világba? (Ami még nincs! Pl.: zöld, kék, lila, stb.)
A:Kék:)
L:Kéééééééék:D
10. Mennyire untad a kérdéseimet?
A:Nem untam.:D
L:Amyvel sokat nevettünk rajtuk:D

3.Tegyél fel 10 kérdést jelöltjeidnek:
1.Ha a csoki csokoládé,akkor a ropi ropoládé?
2.Voltál fesztiválon? Ha igen hol?
3.Mi volt a legnagyobb hülyeség,amit nyáron csináltál.
4.Kedvenc kaja?
5.Delena vagy Stelena? /Vámpírnaplók
6.Mit szeretsz az őszben?
7.Mit jelent számodra a művészet?
8.Álomlakhely?
9.Meddig szándékozol írni/szerkeszteni?
10.Szereted a Hollywood Hírügynökséget?

4.Küldd tovább 10 embernek:

2 megjegyzés: