2013. augusztus 1., csütörtök

21.fejezet:Harry érzelmi kitörései

Sziasztok!Újra itt és már készül agyban a 22. fejezet,igen van okotok félni,de lesz a jövőben más is.Nagyon belejöttünk,és most nem úgy mint ezelőtt,mindig,hanem most tényleg.Na szóval,ha kapunk komit, jön a rész.Csók,puszi:Ple...,ja bocs,ez nem az a műsor... 
Üdv:Amy és Liza♥:)
Másnap reggel szomorúan és fáradtan ébredtem. Képtelen voltam aludni az este, csak a koncert lebegett a szemem előtt és a milliónyi rajongó tekintete.Jeremy pedig átadta nekik az üzenetet,mert egy árva lélek sem nyitott rám,annyira jó érzés volt egyedül lenni.Néha bekopogtak, hogy nem vagyok-e éhes, de lényegében ennyi volt a kommunikációm velük.Aztán hallottam,hogy elmennek,gondolom Jeremy nem ment,mert azután,hogy a fiúk hangját nem hallottam tovább,a zajok nem szűntek meg.Valaki ott motoszkált a konyhában.Utána a motoszkálás közeledett a szobámhoz.Megállt bennem az ütő, talán a sok horror film tehet róla.Azután kopogást hallottam,a gyilkos nem kopog,igaz?!Lehet, hogy illedelmes.
-Hagyjál alszok-kiabáltam,ha gyilkos,akkor feldühítettem.
-Ne már-hallottam Jeremy hangját.
-Menj-utasítottam.
-Van nálam fagyi!-jött a válasz.
Hirtelen kidugtam a fejem a takaró alól.
-Milyen?
-Csoki-válaszolta,és már benyitott a szobámba.
-A fagyit add oda,te pedig menj el-mondtam.
-Nem!- ezzel becsapta az ajtót és leült az ágyam szélére.
-Add oda a fagyit-szóltam rá,ugyanis még mindig nem adta oda.
-Meg akartam nézni az arcodat a plasztika előtt-nevetett rám.
Sóhajtottam és ülőhelyzetbe tornáztam magam.
-Sok az újságcikk?-kérdeztem.
-Valamit elfelejtettem-néhány másodperc múlva egy csomó újsággal tért vissza és ledobta mellém.
-Ezek, ezek mik?- mutattam rá a hatalmas kupacra, majd felemeltem egyet.
-Olvasgass,én fagyizok-nevetett.
-,,A titokzatos lány melyik 1D tagra pályázik?"-elképedtem az újságcikk láttán.
És ez csak rosszabbodott. ,,Niall Horan új barátnője?" ,,Ki ez a titokzatos lány?".
-,,A szívtipró becsajozott?"-kézen fogva lekaptak minket Louissal.
-Nekem ez tetszett a legjobban-mutatott fel egy újságot Jeremy.
-,,A lány mindegyik 1D taggal kavar?"
Kezdtem egyre hisztérikusabbá válni, de a következő cikk láttán végleg elszakadt a cérna:,,Harry Styles új barátnője?!"
-Chris szerinted utál?
-Nem,csak azt kérte,hogy úgy mutatkozz be, ha riportot csinálnak veled,hogy Sarah Anderson.
Ennyi! Az életemnek itt hivatalosan is vége van!
-De akkor David még szeret.
-Nem mondtam,csak össze vannak veszve,mert Katie elment táncra,és David megígérte,hogy érte megy,csak aztán Lynda felhívta, veszekedtek,és odaszólt Chrisnek,hogy menjen el érte,de Chris nem tudta,hogy az neki szólt,és Katie egyedül ment haza gyalog,szóval összevesztek-magyarázta egy szsusszra Jeremy.
-De, én...jaj! Miéért?- hebegtem össze-vissza.
-Most mi van?
-Katie mit gondol rólam?
Csak vállast vont és lapozgatta tovább az újságokat.
-,,Niall Horan barátnője?",, Harry Styles barátnője?"Mik ezek Jeremy?Ő és ez mi?,,Sophie elveszett?!" Nem vesztem el-tovább olvastam.-Ja,hogy ez egy macska,hihi.
Végigdőltem az ágyon és kezembe vettem a jégkrémes dobozt.
-Jer,a fiúk,hogy kezelik az cikkeket?-kérdeztem.
-Niall,ma 5 perc alatt 100 újságírót hívott fel.
-És mit mondott nekik?-kérdeztem.
-Blah, blah,van pénzem!-utánozta Niallt.-Blaah, blaah, blaah,nem a barátnőm!Blah,blah az ENYÉM!,és ezzel lecsapta.
-Várj!! Enyém? Én nem vagyok az övé! Senkié sem vagyok!- csattantam fel.
-Ezen szerintem Liam kiakadt-a kezembe nyomott egy újságot.
-,,Liam Payne a szőke lány miatt szakított a barátnőjével?"
Nekem sem kellett több! Önkívületi állapotban ordibálni kezdtem.Egyszer csak a hotel szobánk megtelt élettel,Niall és Liam hangját lehetett hallani.
-Nem miatta szakítottunk,ez mind a te hibád-Liam sír?!
-Harry és Louis! Ők tehetnek mindenről!Ha nem cipelnek oda fel!-kiabáltam nekik.
-Persze,fogd ránk-esett be az ajtón a három idióta is.
-Ti tehettek mindenről-kiabáltam.
Ott álltunk heten a nappali közepén és próbáltuk túl kiabálni a másikat és vádló pillantásokat vetettünk egymásra.A szoba inkább hasonlított egy állatkertre,mint hotelszobára,ahol egy ,,intelligens" tagokból álló fiúbanda lakik.
-Te meg miket beszélsz a telefonba?-rontottam Niallre,szegény srác csak állt ott és pislogott.
-Én semmit-mondta.
-Jeremy kitálalt.Milyen a tiéd vagyok?-már épp nekiakartam ugrani,hogy kikaparjam a szemét,amikor Liam megfogta a karom.
-De hisz az övé vagy-nevetett ránk Harry.
-Nem vagyok senkié.Kuss Fürtöske-Niall furcsán nézett ránk,én pedig odasúgtam.-Tudja.
-Honnan?-kiabált a Niall.
-Mit tud Harry?-futott ki a konyhából egy zacskó ropi társaságában Louis.
-Te is tudod-kacsintott Harry.
-He?-nézett Zayn.
-Ja és mintha Zaynnek is elmondtam volna véletlenül reggelinél-mosolygott.
-Úgy érzem,hogy mi már megint valamiből kimaradtunk-fogta meg Jeremy Liam vállát.Szegény srác még jobban összetört és befutott a hotel szobájába,sírva(?!).
-Te mondod el nekik-mutattam Niallre.
-Nem, mert te mondod el nekik-kiabált.
-Harold, mondja el-mutattunk egyszerre Harryre.
-Harold oda leül-integetett a kanapénak Harry.
-Én meg mellé ülök-intett Louis.
-Én meg hallgatlak titeket-csatlakozott a fiúkhoz Zayn.-Lehet, hogy tudom, de tőletek akarom hallani. Ja és volt benne valami Salvatore, ugye? Vagy az Jacob volt? Nem, nem tuti, hogy Salvatore!- gondolkozott.
-Te hülye! Sophie!- ütötte meg a fejét Louis.
Liam újra csatlakozott köreinkhez és durcásan leült a kanapé végére.
-Nos.....-kezdett bele Niall.-Az úgy volt, hogy Harry vállalkozik rá.
-Sophie és Niall a lakókocsiban...-kezdett bele.
-Ezzel nem segítesz-súgtam oda.
-Sophie folytatja-mondta Harry.
-Beszélgettünk- hazudtam.
-Ja persze, mert te egy csapat birkával társalogsz éppen. Szerinted elhiszik?-kiabált Harry.
-Harold Edward Styles!-kiabált rá Niall.
-Hé!Kitálalok és az nem fog tetszeni!-kiabált.
-Jó,tedd meg,szívesen meghallgatom-ültem le a földre.
-Jó,majdnem összejöttek.Jó?!-kiabálta.
-MIIIIIIII?????!!!! De ,azt mikor? Hol?Kik?-kérdezte Louis.
-Bella és Edward nem?-kérdezte Zayn.
-Jézusom,ez tényleg egy csapat birka-vágta fejbe mindkét fiút Harry.
-Szívd vissza-kiabált Zayn.
-Oké,oké-mentem oda és fogtam őket le.
-Beszélgettünk,és rá jöttünk,hogy mindkettőnk többet érez a másik iránt-bökte ki Niall,erre Harry megköszörülte a torkát,jelezve,hogy van ott még más is.
-És úgy néz ki,hogy nemsokára egy párt alkotunk,de ezt még az időre bízzuk-folytattam.
-Khmm-köszörülte a torkát újra Styles.
-És Harry döbbentett rá-mondtam.
-Az én vagyok-elkezdett körbe-körbe ugrálni és magára mutogatni.
-És ezt miért mi tudjunk meg utoljára?Mi vagyunk a legjobb barátaitok-mondta kórusban felháborodva Liam és Jeremy,ezek már egyszerre beszélnek,ez kezd ijesztő lenni.
-Na szóval,tényleg csak BESZÉLGETTETEK?-kérdezte Louis erősen gyanakodva.
-Nem-vágtam rá.-Még golfoztunk is.
-Humoros Morgan van velünk-kiabálta.
-Jó jó,talán adtam neki egy puszit-mondta,erre a fiúk elkezdtek vigyorogni-de csak egy kis puszit.
-Tudjuk,persze-az összes fiú elvonult a szobájába,csak Jeremy és Liam mentek utolsónak és még pár gyilkos pillantást vetettek felénk.
-Lehet,hogy ma a kanapén alszom-sóhajtottam.
-Én lehet,hogy ma nem kapom meg Liam pizzájának felét,de az ágyamban van hely.Ja és mindig megbocsájt.
-De Jeremy nem.
-5,4,3,2,1-számolt vissza Niall, Jeremy hangos puffanással kivágta a szoba ajtót.
Ledobta a földre a vánkosom és a takaróm,majd megfordult, és még hozzám vágta a pizsamám.
-Ma nem alszol velem-kiabálta.-Ott van neked ő is.
-Lenne szíved?
-Nem lenne.Van-kiabálta.-Oké.Egy óra múlva visszajöhetsz-hirtelen a remény aprócska szikrája felütötte a fejét- DE NEM MA!
Itt törtek össze az álmaim.
-Kényelmes a kanapé?- néztem a kis szőkére.
Harry szórakozottan kijött a szobából,ránk nézett és mintha nem látna,ment az ajtóhoz,Niall magához húzott és szorosan megölelt.
-Megyek vásárolni-nézett vissza.-És Sophie velem jön.-Visszajött és kiráncigált Niall karjai közül.-Ő még túl fiatal.
-Niall fiatalabb nálam-nyöszörögtem.
-Akkor is jössz- ezzel elhúzott az ajtó felé.
A folyosón megállt előttem.
-Még meg sem köszönted-vigyorgott rám.
-Mit?
-Hogy mindenkinek elmondtam-mosolygott,azzal az idegesítő vigyorával.
-De most rontottad el életem legjobb pillanatát-vágtam fejbe.
-De megölelhetlek én is-bökött meg.
-Abból nem kérek-erre szorosan magához húzott.-Te mit művelsz.
-Üdv a családban-ölelgetett.
-Styles beteg vagy?
-Nem, nem! Végre a ,,kis" Niall is felnőtt!! Ezt meg kell ünnepelni!!- rángatott jobbra-balra.
Egész úton ezt hallgattam,hogy annak ellenére,hogy mennyire utál,mennyire szeret.Oké.Ez annyira értelmes,hogy már fáj..Elkezdett a partyjáról beszélni,aztán elkanyarodtunk az esküvőhöz.Végül már két gyerekem volt,az egyik Harold,milyen véletlen.A másik Angela.Ez honnan jött?! És a legjobb még csak most jön.Ő lenne a keresztapa,és a szomszédban venne házat,és ő lesz Chris legjobb barátja.

6 megjegyzés:

  1. sziasztok! tetszett a rész..csak már rég volt új szval kicsit elfelejtettem a története..:/...:$$ de nemlényeg.:D gyorsan kövit..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon sajnáljuk,hogy nem hozunk részt,mi próbálunk rajta változtatni,de az a fránya idő.Nehéz...Sietünk:) Puszi:Amy és Liza♥:)

      Törlés
  2. Sziasztok! Fú, egy kicsit kusza lett ez a rész... :) de ettől függetlenül nagyon sokat röhögtem rajta. Ügyik vagytok hamar a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Bocsi a kuszaságért.Örülünk,hogy tetszett és köszi:) Sietünk:) Puszi:Amy és Liza♥:)

      Törlés
  3. Sziasztok! Én nem régibben kezdtem el a blog írást, és csak annyit szeretnék mondani, hogy fantasztikus a blogotok!:) Ösztönzően hat rám ez a történet az írásnál és nagyon hálás vagyok.Kíváncsian várom az új részt:) Tényleg nagyon ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, örülünk, hogy ennyire tetszik az, amit csinálunk.

      Törlés