2013. április 28., vasárnap

16.fejezet:Egy újabb ,,remek" nyaralás

Szo emberek!A mai kultúráért bocsi,de hosszú hónapok óta ma ültünk össze írni először.Nem akartunk mi káromkodni se,de néha odaillik..és azok fránya a gumimacik,megtámadtak.És a többit
tudjátok.Puszi:Amy és Liza♥:)
(Jeremy anyukája)

Idegesen bámultam ki az autó ablakán és csak azon gondolkoztam,hogy miért is mentem bele ebbe a hülyeségbe.Anya leparkolt Whiték háza előtt,Jeremy nem volt ott,pedig megbeszéltük.Nem hiszem el.Az egész hülyeségbe miatta mentem bele,ez meg eltűnik.Mérgesen baktattam a bejárati ajtójukig és kopogtatni kezdtem.Anya is utánam jött.Mrs. White nyitotta ki,kicsit meglepettnek tűnt.
-Lily Morgan?-nézte döbbenten anyát.
-Angela White?Ezer éve nem láttalak- mosolygott.
-Ti ismeritek egymást?-néztem felváltva a két anyukára.
-Már mondtam,hogy igen-mosolygtak.
-Ez,ez nagyon jó.De hol van Jeremy?A többiek már biztos,hogy várnak ránk-türelmetlenkedtem.
-De már úton kellene lennetek-mondta az anyukája.-Hol van a fiam?
-JEREMY!-kiáltottam el magam.-SIESS MÁR!
De válasz nem jött.
-Merre van a szobája?-néztem az Mrs. White-ra.
-Folyosón a második ajtó,nem nehéz eltéveszteni.Rá van írva a neve-kacsintott én pedig elindultam.
Kopogtam Jeremy ajtaján,aki erre sem reagált.Benyitottam a szobájába.Az ágya mellett hevert a bőröndje,körülötte ruhák szétdobálva,szóval pakolni elkezdett csak nem fejezte be.Ő maga az ágyában feküdt.
-Jeremy te mit csinálsz?- néztem rá ledöbbentem. Ennek még lustálkodni is van ideje?
-Nem látod! Beteg vagyok. És ki engedett be ide?- magyarázott, de közben idegesen pislogott jobbra-balra.
-Fél órával ezelőtt semmi bajod sem volt-csípőre tett kézzel álltam felette.
-Hirtelen betegszem meg-válaszolt és ,,köhögött",ekkor megbizonyosodtam róla,hogy eljátssza.
Kisétáltam a konyhába megkértem az anyukáját,hogy hozzon be Jeremy szobájába meleg vizet.Mert egyetlen fiacskája arcán ilyen furcsa pöttyök is voltak.Hihető,de tényleg.Elkezdtem lemosni Jeremy arcáról a pöttyöket és azok meglepő módon lejöttek.
-A betegséged lemosható egy kis vízzel-nevettem.
-A fene! Legközelebb inkább ások egy gödröt magamnak- duzzogott- akkor majd biztos leszek benne, hogy nem találsz meg.
-Jeremy,drágám.Állj neki pakolni,mert elkéstek-szólt rá az anyukája.
-Nem akarsz büntetést adni?-kérdezte de,az anyukája a fejét rázta.-Kérlek.
Mérgesen felállt és berakta a maradék ruhákat a bőröndbe. Esküszöm, hogy rosszabb, mint egy lány.
-Anya,de ha kárt tesznek bennem,az a te hibád-morogta Jeremy.
-Semmi bajod nem lesz- megsimogatta kisfia fejét majd kilökte a bejárati ajtón- vigyázz Sophie-re.
-Nekem mát ölelés sem jár?- nézett kiskutya szemekkel anyukájára- és ne aggódj, le sem veszem róla a szemem.
-Jaj dehogyis nem- átölelte aztán már mehettünk is utunkra.
Anya ahol tudott rövidített ugyanis 5 percünk maradt a város másik zugába érni.Minél jobban közeledtünk a célhoz a szívem annál gyorsabban kezdett verni. Talán a félelem miatt, vagy mert izgultam, hogy most mi lesz esetleg mindkettő. Mikor odaértünk a fiúk idegesen futottak felénk. Liam-et és Niall-t futólag megöleltem, de aztán észrevették a hívatlan vendéget is.
-Ez minek van itt?-fintorgott Niall,Jeremy láttán.
-És Sophie minek van itt?-kérdezte Zayn.
-Mrs Morgan nem megoldható,hogy csak a lánya jöjjön?-kérdezte Louis.
-Nem.Vagy mindkettő vagy egyik se-szólalt meg anya.
-Jeremy oda nem száll fel-szólalt meg Harry- még Sophie-t sem szívesen engedem fel, de őt! Semmi esetre sem!
-Jeremy,Sophie megyünk,a fiúknak nem felelnek meg a feltételeim- anya visszaindult az autó felé.
-Anyukád ügyvéd?-kérdezte Harry.
-Aha.
Anya apa haláláig nem dolgozott a szakmájában,titkárnő volt.Apa pedig tiszteletben álló orvosként volt ismert,Bristol határain belül.Erre jön Chris,aki megtörve a családi hagyományt,főállású pingvinnek áll Londonban,és hogy én mi leszek?Egy pincér húga.Anya szerette volna,hogy Chris apát vagy őt kövesse a pályán,de Chris az egy külön fejezet életünk könyvében.Én sem akarom anyáékat követni a pályán.Chris aszerint él,hogy majd én,ő meg él velem,miközben én halálra dolgozom magam.Ja és hozzátette,hogy válasszak gazdag férjet mert ő neki nem elég akármilyen padlásszoba,és a másik Floridában tengerparti villánk lesz,nem akárhol és nem akármilyen.Ja,persze.És a magánéletemmel akkor mi lesz?!Mert mint tudjuk Chris mindenhez csináltat pótkulcsot.És mindenhova hozza magával Davidet.És ha már David,akkor mindenki más akit ismerünk és akit nem azt is.És ha David és Chris akkor gumimacik.És ah gumimacik,akkor One direction és One direction,akkor ZAYN és HARRY!!!És ha Zayn és Harry akkor én a tengerbe vetem magam.
-Itt vagy?-mutogatott anya a kezével.
-Miről is volt szó?-kérdeztem.
-Fiúk belementek ebbe az ügyvédes témába,és Jeremy fent ül a repülőn,szóval akár utána is mehetsz,amíg még él.
-Ja persze megyek-szálltam ki a kocsiból.-Anya,te sem akarsz büntit adni?
-Nem-rázta a fejét.-Ők a barátaid és hiányoztál nekik.
-Aha.Esetleg Liamnek meg Niallnek,de annak a három őrültnek ott fent tuti nem-anya nem is figyelt szerintem,megölelt azt annyi a figyelés.
Elbúcsúztunk aztán elhajtott.Én meg félve szálltam fel a gépre, ahol Jeremy-t már nagyban ölték a ''szeretetükkel''.
-Te ostoba!A repülő másik felébe ülj le!Az ott Sophie helye-kiabálta Niall.
-Jeremy mellém ül-szólaltam meg.
-De,de-dadogott Niall.-Rá senki sem szavazott.
-Khm.Akkor én egy senki vagyok?-kérdezte Liam.
-Ja bocs.Akkor Liam,de ő nem számít-mondta Niall,miközben még mindig Jeremyt próbálta felhúzni az ülésből,csak azt kell tudni hozzá,hogy Jeremy legalább fél fejjel magasabb mint Niall és ki van gyúrva.
-Nyugodj már meg-léptem Niallhez-akkor leülök közétek.
-Mi?Én itt nem ülök-kiabált és elment a repülő másik végébe.
Ennyire gyerekes hogy lehet valaki? Majd ha leszálltunk megbeszélem vele.Fél óra után,elmentem Louis után,hogy adjon kaját.Mivel Liam aludt,Niallel meg nem beszélek.Zayn és Harry,pedig csak Zayn és Harry.
Mire visszamentem a helyem már foglalt volt.
-Styles?Mi a fenét keresel itt?-kérdeztem.
-Ismerkedem-mosolygott kisfiúsan.
-És én hova üljek?-néztem a harmadik helyre,ahova Harry feltette lábát.
-Ide.NEM.De ha gondolod Niall mellett van hely-mosolygott.
-De miért ott?
-Ott ültem-vigyorgott,Jeremy lepakolta Harry lábait a harmadik ülésről.
Inkább maradtam volna ott Louissal elég szórakoztató társaság volt,mint Harry. Aki a White család női tagjairól faggatta Jeremyt.
-Répaimádó haverod legalább megölelt és rám szavazott-motyogtam.
Harry felállt és megölelt.
-Én nem rád szavaztam- vigyorgott önelégülten.
Miután elhelyezkedtem és jó öt perc hallgatás után Harry megszólalt,mert rájött,hogy szemmel nem
tud engem eltávolítani.
-Miért nem beszélgetsz Zaynnel.Olyan aranyos,lelki szemetesládának tökéletes-javasolta Harry.
-Kérdezz tovább-nézett Harryre Jeremy,ő legalább megment.
-Van húgod?-Jeremy a fejét rázta.-Nővéred?
-Az sincs.
-Lány unokatestvér?-reménykedett tovább Harry.
-Attól függ mit tekintesz annak,mert tudod Joe kuzinomnak eléggé nőies arca van-nevetett Jeremy.
-Haha.Vicces gyerek vagy.Nincsenek női családtagjaid?
-De,anyukám,akinek van férje.A nagynénim és a keresztanyukám-felelte Jeremy. 
-Szóval mi a helyzet velük?
-Harry,ők idősek hozzád-nevetett Jeremy.
-Az idősebb nőkre bukik-szólt oda a mellettünk elhaladó Louis.
-A nagynénémnek három férje van-mondta Jeremy.
-Annyiszor elvált?-Jeremy bólintott.-Akkor elválhat negyedszer is.
-Terhes és van két gyereke.
-Igen?-mosolygott.
-Igen.Joe és Mike.Igen ezek férfinevek-magyarázta Jeremy.
-És a keresztanyukád?-kérdezte a reménykedő göndör ősellenségünk.
-Boldog párkapcsolatban él,már vagy tíz éve-válaszolt.
-És hány éves?-kérdezte még mindig reménykedve.
-30.
Harry szeme felcsillant.
-De eszedbe ne jusson,különben is terhes.
Harry arcáról lehervadt a mosoly.
-Sophie,nem is terhesek igaz?-vetette oda nekem.
-A keresztanyukája igen,de a nagynénjéről nem tudok-válaszoltam.
Egyszer csak megszólalt Jeremy telefonja,ő furcsán nézte a kijelzőt.
-Mit akar anya?-nézett döbbenten.
-Biztos terhes-mosolygott Harry.
Jeremy felvette a telefont.
-Anya,ugye nem vagy terhes?!Mond,hogy nem-kiabálta a telefonba,Harry meg majd összepisilte magát mellettem.
-Jeremy,te normális vagy?!Hogy kérdezhetsz ilyet aggódó édesanyádtól?!Meg amúgy is kitől lenne gyerekem?Apád már nincs is itthon két hete!Jártál te biológia órákra?!-hallottuk a készülékről az anyukája kiabálását.
-Nyugodj le.Ne ordíts rám-csitítgatta Jeremy.-Csak megkérdeztem.Már azt sem szabad?!Amúgy miért hívtál?
-Otthon hagytad a napvédő krémed-válaszolta,erre Harry kiesett az ülésből.
-Anya ezzel leégetsz,mindenki hall.
-Igen,pont ez ellen van a napvédő krém.
-Oké.Szia-Jeremy kinyomta.
-Ez nagyon jó-nevetett.
-És még nem kezdett el kampányolni-mondta Jeremy.
-Miért többet beszél?-kérdeztem ijedten.
-Mivel ügyvéd,lyukat tud beszélni a hasadba.
-Anyukád is ügyvéd?-kérdeztem döbbenten.
-Már több, mint 20 éve- helyeselte.
Én tényleg megpróbáltam odafigyelni rájuk,de mikor elkezdtek az autókról beszélni,akkor rosszul lettem.Jaj és mikor az Xfactorba való bekerüléséről kérdezte ez az idióta Harryt akkor telt be a pohár,de még mindig bírtam,majd elkezdték mesélni a csajozási praktikáikat,ekkor felálltam és átültem az előttünk lévő kettes ülésbe.Azt hittem,hogy itt végre egyedül lehetek,de aztán megfordultam.Már megint tévedtem.Amikor meglátott felkiáltott és majdnem leesett a székről.
Aztán,amikor elmondtam,hogy miért ültem mellé,együttérzően bólintott és megengedte,hogy kiöntsem neki a lelkem.
-Malik bácsi meghallgat-mosolygott rám.
-Hol van egy ejtőernyő?
-Nem kell neked az.Csak öntsd ki a lelked és sokkal könnyebb lesz.Higgy nekem.Ha Niallel egy bandában játszanál,ez mindennapos lenne.Na szóval.
-Elegem van abból a két fürtösből.És abból is,hogy mindenki azzal zaklat,hogy én összejövök a szőke haveroddal.
-Mér nem?
-NEM.
-Jó,te velem ne ordíts!Kedves vagyok szóval,te is legyél az.Tudod milyen nehéz?!De akkor térjünk a tárgyra.Mi bajod van neked Niallel?
-Énekes.Híres.Szőke..NEM KELL.
-De hát miért hazudsz?! Egy vörös az arcod-mutatott rám,és a kezembe nyomott egy tükröt(?),a legrosszabb,hogy igaza volt.
-Mióta pirulok én el?
-Mióta is hazudsz? Várjunk csak! Megvan! Nyár eleje óta!
-Legalább ne ordíts!Liam mindent lát és mindent hall és mióta beszélgetünk ide mosolyog-szűrtem a fogaim között.
-Liam! Ez magán beszélgetés.Két nem barát között-szólt rá Zayn.
-Jó.Gyere egyél meg-kiabált vissza Liam.
-Na jó.Nekem kell egy ejtőernyő.Itt senki sem normális!-kiabált Zayn.
Hirtelen megszólalt a mobilja és ideges arcot vágott.
-Paul?!-kiáltott fel.-Liam beszélj vele!
-Mi? Miért én?Megfog ölni!- ijedten meredt a barátjára.
-Miért ölne meg?-kérdezte Louis.
-Nem tudta,hogy eljöttünk és késünk a találkozásról már vagy-ránézett az órájára Liam-másfél órája.
Nem vették fel a telefont, inkább hagyták, hogy csörögjön, egy százszor.
A pilóta abban a pillanatban megszólalt,amikor Paul utoljára hívott minket,hogy leszállunk. Jó érzés volt kinyújtani az elgémberedett végtagjaimat. A fiúk hívták az autójukat, ami 10 percen belül meg is érkezett, de nem várt ember szállt ki belőle.
-Ti hol voltatok?-kiabált.
-Szia Paul-szólalt meg Louis.
-Te csak ne köszöngess!-kiabált.-Kik ezek?
-Megengedted-szólalt meg Niall.-Nem emlékszel?
-Mikor is?
-Tegnap este,miközben a Gossip Girl nézted.
-Mikor?
-Mikor úgy sírtál mint egy kislány.
-Fiúk ez titok!-ordított-és most mars a kocsiba! Különben büntit kaptok!
-Persze félünk tőled-ezzel beszálltak a kocsiba.
Paul odalépett hozzánk.Bemutatkoztunk neki,aztán indulhattunk.Jeremy szemmel láthatóan szimpatikusabb volt neki,mint én.Tett egy olyan megjegyzést,hogy össze fogja törni a szívét.Mert hogy tegnap a Gossip Girl után kihallgatott valamit.De nem értem.Ki törné össze kinek a szívét?!Hisz senki sem szerelmes senkibe. Furcsák ezek nekem.
Egész a szobaelosztásig semmi baj nem volt.
-De csak hat szoba van-szólalt meg Liam.
-Akkor én Jeremyvel leszek-jelentettem ki.
-Jeremyvel én leszek-szólalt meg Harry.-Nem,te legyél Niallel.Otthon is vele aludtál.
-NEM!-kiabáltam.
-Csituljá má' le,baszd meg!-kiáltott rám Harry- folyton csak hisztizel mindenen!
-Én Sophieval alszok,hol a szobánk?-kérdezte Jeremy.
-Folyosó végén jobbra,első ajtó,Zayn mellett-szólt Liam.
-Nem!Nem!Nem!NEIN!NEIN!
-Fogd már be!Németül azt tudsz,de KUSS-kiabált Harry.
Miután mindenki mindenkivel összeveszett.Liam és Niall rájöttek,hogy Jeremy kihallgatott egy magánbeszélgetésüket,még Jeremy életét is védenem kellet.Másnap Drunken sailorre keltem,azt hittem megfojtok valakit.
-Ne énekeljetek!
-Ugyan már, a bátyád előadásában tetszett-ismertem fel Harry hangját,már megint ő.
-Nem mondtam,hogy tetszett,de ő nem énekes,nektek meg kár erre pazarolni,azt a nagyszerű hangotokat-morogtam.
-De a bátyád is lehetne énekes.Jó hangja van-szólalt meg Louis.
-Ja,mint egy galambnak.
-Ne sértegesd Kevint!-kapott a szívéhez.
-Early in the morning-énekelte Zayn.
-Ésküszöm Malik, ha nem fogod be, akkor bárddal rontok neked!- csaptam vállba.
Miután hagytad ,,nyugodtan" felöltözni,csak a póló felvételem közbe háromszor nyitott rám Jeremy,de állítólag nem látott semmit.Ja mert elég gyors voltam.Sétáltunk New York utcáin,aztán miután kijöttünk a gyorskajáldából a fiúk nem voltak ott,pedig megígérték,hogy megvárnak,így együtt maradtam Zaynnel aki azt sem tudta,hol vagyunk.Szóval eltévedtünk.És állította,ha szállodánál veszünk el tuti hazatalál.Inkább nem kérdek rá.A lelkivilágomnak jobb.Felhívta a többieket,akik állították,hogy a szálloda erkélyéről látnak minket.Zayn idegesen forgott körbe-körbe.Aztán miután rájöttünk,hogy a szálloda hátuljával szemben állunk,elkezdtem ütni a táskámmal.A többiek majd leestek az erkélyről úgy röhögtek.Zayn többször rám szólt,hogy állítsam le magam,mert ő nőket nem üt meg.Aztán végül felemelt és úgy vitt be a szállodába.

2 megjegyzés:

  1. Úr Isten! Gyorsan a kövit!!! A végén szakadtam XD

    VálaszTörlés
  2. Hétvégeee!!!!Különben facebook oldal!!! És örülüüüünk!!!! Puszi:Ineeeedaheroooteaaam:)♥

    VálaszTörlés