2014. március 7., péntek

37.fejezet: Áramszünet

Sziasztok:) Meghoztuk az új részt amiből egy kis poén sem hiányzik:) Reméljük, hogy tetszik:) Várjuk a komikat. Puszi: Liza és Amy:) ♥



Egy újabb átlagos péntek délután Londonban. Szakad az eső, a diákok majd fellöknek a buszmegállóban, Jeremy rád önti a kávéját, mert neki ez jól esik, Niall bombáz a ma hazamegyek, szeretlek üzeneteivel. Már leszálltunk a buszról és haza felé tartunk, bőrig ázva, de az eső még mindig zuhog, mintha dézsából öntenék. Mielőtt síelni mentünk a hó okozta a problémát, most már ez esőre váltott, pedig még javában zajlik tél. Jeremyvel a parkban búcsúztunk el, ahol még nyáron találkoztunk és megbeszéltük, hogy ő is átjön délután. Amolyan üres a ház, csapjunk bulit délután. Jake is jön látogatóba, hisz a hétvégén akarnak beköltözni Rickék az újonnan vásárolt lakásába és elmennek. Szép az élet. Amikor hazaértem a lakás kongott az ürességtől, párszor szólítottam családtagjaimat, de senki sem reagált. Ledobtam a kabátom és a cipőm és táskámmal a vállamon villámgyorsan a szobámba mentem átöltözni, a vizes ruhákat kiterítettem a fürdőszobában és a táskámat a szokásos bérelt helyére elrejtettem a sarokba. Lementem a konyhába, valami kaját keresni. A pulton a következő üzenet fogadott:
Elmentem üzletbe, nem vártalak meg. Lily írt, hogy csak holnap jön haza, Katie több, mint valószínű, hogy díszletet fest a színházteremben, Chris dolgozik, valakinek azt is kell.
Puszi: David cica 

Megráztam a fejem, és még egyszer elolvastam az utolsó sort, majd még hármat pislogtam és a szöveg még mindig ugyanaz maradt. Mit szívott? Mi ez a sok vessző? Mi ez a cica? Oké, ezt beragasztom az emlékkönyvembe, amit Louis karácsonyi ajándéka inspirált. Ez a kis üzenet valahol majd David hóemberré változása és főzési próbálkozásai közé fog bekerülni. Majd, ha a gyerekei meglássák, már ha neki lesz olyanja, mert szerintem az a nő még nem született meg, aki ehhez hozzámegy. 
Kinyitottam a hűtőt, közben dúdolásztam és elkészítettem a díjnyertes Morgan-féle szendvicset, a még maradt kajából. Mióta anya a hét elején, megint elutazott, pedig azt mondta, hogy most már tényleg nem fog, beköszöntött az éhínség időszaka. Mindenki  dolgozik és suliba jár, szóval maradékot eszünk. Így péntekre megmaradt a maradék maradéka. Sajt, szalámi, vaj és paradicsom, azt hiszem este pizzát rendelünk, mert David valószínűleg  csak csokit, ropit és sört fog hozni, mert már miért is venne normálisat. 
- A fene essen beléd London- hallottam meg egy ideges morgást, amire a szendvicsem is megijedt és öngyilkos lett, levetette magát a parkettára. Miközben felálltam, hogy megnézzem mi a baja már megint, láttam ahogy szegény szendvicsem kilapult és kifolyik belőle a paradicsom. 
-Neked mi bajod? - léptem be az előszobába, ahol a fekete arcú, csuromvizes Katie épp letépázta magáról a kabátját.
-Utálom az esőt télen- morogta, ahogy figyeltem egyre viccesebb lett a látvány és már nem is zavart annyira a szendvicsem elvesztése. Katie olyan volt, mint egy mosómaci. 
- Katie olyan cuki vagy- magas hangon beszéltem hozzá, amire arca eltorzult. 
-Mi?- kiabálta és elrohant. 
Néhány perc múlva szárazan sétált le az emeletről, a fekete csíkok is eltűntek. 
-Igen, egy sonkás, sajtos, kukoricásat kérek és aztán kérek még egy nagy gombásat, de jöhet még egy füstölt sajtos is és egy csirkés- közben telefonált. 
-Kinek rendelsz ennyi kaját?- vontam fel a szemöldököm. 
-Mivel David csak ropit vett, mert kérdeztem ezért kell a kaja- válaszolta.
-Hol találkoztál Daviddel?
-Az ajtóban, mert tudod, még nem jött rá, hogyha leteszi az egyik táskát, akkor be is fér az ajtón- vigyorgott. - Amúgy Chris írt, hogy 5 perc és otthon van, de dugóba keveredett. 
-De ha este ennyien leszünk, akkor miért rendeltél négy pizzát?- kérdeztem döbbenten.
-A pizzás fiú már akkor hülyének nézett, amikor a harmadikat kimondtam, ha akarnak rendelnek maguknak, van pénzük- tárta szét a karjait és vigyorgott. 
-Lányok!- hallottuk meg David kétségbeesett hangját.- Segítenétek?
Mindketten segítségére indultunk és becipeltük a táskákat, de persze előtte jól kiröhögtük, ahogy mesterien zselézett haja lelapult. A táskából előkerült azért valami normális kaja is, mint ropi. Időközben Chris is befutott és ő úszta meg eddig a legszárazabban a londoni szeszélyes időt. Gyorsan kitakarítottuk a nappalit, hogy mire ideérnek a vendégeink, akkora ne heverjenek összegyűrt papírgalacsinok és üres ropis zacskók a földön. 
Hat körül hazaérkezett Rick és Alice, Jake társaságában, valamint Jeremy is megérkezett. Kicsit később Alexa és Ben is befutottak, mert Katie elmondása szerint a viszony kettejük között rendeződött, de Nate még mindig nem hajlandó szóba állni velük. És végül megérkeztek a fiúk is, mind az öten. Miután mindenki mindenkit agyon ölelgetett és mindenki nagyon boldog volt, kiment a villany, a rohadt eső és a szél leszakítottak néhány vezetéket. Így gyors gyertya keresgélés után az egész házat tele raktuk világító mécsesekkel és Chirs pedig egy bányászlámpát húzott a fejére. Az este első felét a bátyám végig gitározta Daviddel, bár azért az ő játékában volt kivetnivaló, de azért megy neki is. Mi pedig énekeltünk velük, de néha énekelni tudó barátaink szörnyű arcokat vágtak.
-Sophie, miért erőlteted a macskanyávogást? Fáj a fülem- nézett rám szomorú arccal Zayn.- Fogd be!
-Ne énekeljünk tovább, csináljunk mást- vágtam be a kiskutyaszemeket.
-Ha nem az van amit a hercegnő akar, hisztizik- vigyorgott Zayn.
-Fogd be, én nem vagyok hercegnő- szóltam rá.
-Neki kellett volna hercegnőnek öltözni és nem nekem- szólalt meg Katie.
-Pacsi- emelte fel a kezét Zayn.
-Akkor mit csináljunk?- ölelte át a vállam Niall.
-Üvegezzünk!- csillantak fel Harry szemei.
Leültünk egy körbe, David pedig megpörgetett egy üres sörös üveget.
-Először tisztázzuk a szabályokat- állította meg az üveget Zayn.- Aki nem hajlandó felelni az iszik egy felest, aki nem hajlandó megcsinálni a merészséget, vetkőzik.
-Jó, - nézett elvetemültem Kate.- Kitől kérdez David?
-Tőled kérdezek- vigyorgott David.
-Had halljam- forgatta a szemeit.
-Igazság vagy merészség?- kacsintott.
-Kezdetnek legyen mondjuk igazság- vont vállat Katie.
-Rendben. Nos örülsz, hogy családunk tagja lehetsz?- nevetett.
-Te örülsz, hogy a rokonod vagyok?- kérdezte Katie, David arcán megjelent egy fintor.
-Nem igazság, kérdéssel válaszoltál- hisztizett David.- Iszol- nyújtott vörös barátunk felé egy poharat Zayn.
-Hát legyen- vette el a poharat és egy húzással megitta. Arcán semmiféle fintor sem jelent meg.
-Nos, - Katie megpörgette az üveget.
-Na várjunk csak, én megrázkódok, ha iszok- vakargatta a homlokát David. - Ez ciki.
-Oh, Zayn- vigyorgott Katie.
-Merek- vigyorgott.
-Csókold meg Sophiet- gondoltam, hogy közbe szólok, de úgy sem teszi meg, Katie valószínűleg provokálja őt.
-Vetkőzöm- vigyorgott.- Direkt mondtad ugye? Kíváncsi vagy a testemre? - vigyorgott Katie felé.
-Ahogy mondod- hajolt hozzá közelebb Katie. -Álmodban!
Gyorsan lekapta a felsőjét majd pörgetett. Az üveg most előttem állt meg.
-Erre vártam- villantott egy gonosz mosolyt.- Nos Morgan, felelsz vagy mersz?
-Hát Malik, úgy döntöttem, hogy merek- felvettem magamra az engem nem lehet megtörni arckifejezést.
-Gyere ölelgesd meg Zayn bácsit- jelentette be, én valami keményebbre számítottam.
-Ennyi?- néztem döbbenten.
-Most csak- vigyorgott.
Odamentem hozzá és megöleltem.
-Tőled azért többre számítottam.
-Ne aggódj- súgta a fülembe.
-Mi?- ijedtem meg.
-Most kezdek bemelegedni.
Harryt sikerült kipörgetnem, kérdeznem kellett, de passzoltam, Niallnek.Még egy ideig csak ilyen aranyos, ártatlan kérdéseket adtunk egymásnak, de aztán kezdett bedurvulni a játék. Zayn megint engem pörgetett ki.
-Nos Morgan Louis, vagy Niall?- vonta fel a szemöldökét.
-Hülye kérdés, Niall- nevettem.
-Rosszul értelmezted a kérdést- mosolygott.- Melyik volt meg hamarabb?
-Erre nem vagyok hajlandó válaszolni-ráztam a fejem.
-Akkor- nyújtotta felém a poharat.
Sikerült újra kipörgetnem Harryt, akinek feladatul Katie megcsókolását adtam, de inkább vetkőzött.Kicsit később a bátyám kipörgette Niallt.
- Ki a leghelyesebb lány a szobában?- vonta fel a szemöldökét. - És te miért csak felesz már megint?
-Inkább leszek részeg, mint meztelen- morgott.
-Tehát?- kérdezte Harry.
-Alexa- válaszolta Niall.
-Ez ciki- mindenki nevetni kezdett.
-Sophien kívül nem?- kérdezte.
-Most csak viccelsz ugye?- néztem rá mérgesen.
Felálltam és átültem a bátyám és David közé és kiöltöttem a nyelvem Niallre, kissé ovis reakció volt, de nem számít.Niall kipörgette Christ.
-Felesz vagy mersz?- kérdezte ördögi vigyorral a barátom.
-Niall, ugyan, én mindig merek- vigyorgott a bátyám.
-Csókold meg a leghelyesebb lányt a szobában- vigyorgott Niall. 
-Rokon számít?- kérdezte reménykedve a bátyám.
-Nem- ráztam undorodva a fejem és inkább visszaültem Niall mellé.
-Fogadott tesó?- folytatta.
-Fujj haver, nem!- rázta a fejét David
-Én Katiere gondoltam- csodálkozott a bátyám.
-Ő se- nevetett.
-Akkor gyere Lexi- mosolygott zavartan.
Alexa csak megrázta a fejét, mire a bátyámról most már lekerült az első ruhadarab. Ő nadrággal kezdi, mindenki felsővel, de ő kivétel.
-Ne már ez így uncsi. Mi lenne, ha egyszer megcsinálnátok azt, amit kaptok?- háborgott Harry.
-Ne aggódj, ha meztelenek lesznek, akkor majd kénytelenek lesznek- kacsintott Zayn.
Pár körrel később Jeremy kipörgette Christ.
-Csókold meg Lexit, amennyiben nem, új szabály iktatok be, ami miatt már egyszer vetkőztél, azt másodszor meg kell csinálnod- kacsintott.
-Felelek- mondta Chris hangosabban.
-Mit érzel Lexi iránt?- vonta fel a szemöldökét.
-Hol a pohár?- kérdezte a bátyám.
-Erre muszáj felelned.
-Már mindenkinek elmondtam, hogy szenvedek a döntésem miatt, mert ez több, mint barátság, de nem lesz köztünk semmi - válaszolta és sóhajtott egyet.
-Nehezetekre esne nem kínozni egymást?- szólalt meg Ben.
-Te eddig is itt voltál?- vonta fel a szemöldökét Harry.
-Igen. Csak hétfőre ki kell választani egy állatfajt biológiára és megfigyelek- vigyorgott.
-Hé!- kapott a szívéhez David
-Ez sértés- csatlakoztam.
-És eddig kik a befutók?- kérdezte Zayn.
-Harry, David és Chris fej fej mellett haladnak, de Jeremy megelőzi őket. Mert játssza itt a tinédzsert, de igazából ő egy ufó- beszélt folyamatosan Ben.
-Menj haza- nevettem, végül sikerült továbblépnünk Ben hülyeségén és folytathattuk a játékot.
-Felelsz vagy mersz Jeremy?-kérdezte Chris.
-Felelek- válaszolta.
-Te miért csak felesz mindig?- vonta fel a szemöldökét Niall.
-Mert, ha azt mondanád, hogy csókoljam meg a leghelyesebb lányt, Sophiet csókolnám meg, kikerülöm a jövőt- sóhajtott.- Nem akarom, hogy megverj.
-Helyes- bólintott.
-Akkor mi volt az eddigi legdurvább dolog, amit részegen csináltál?-kérdezte a bátyám vigyorogva.
-Nekem olyanom nem volt- Jeremy arca kicsit vörös lett.
-Hazudsz- mutattam rá.
-Iszom- kiáltott fel, ivás után kipörgette Katiet. -Felelsz vagy mersz?
-Most felelek- vont vállat Katie.
-Mit gondolsz Chrisről?- Jeremy kérdésére hangosan felnevetett.
-Van neki jövője?-mutatott az említett személyre, mindenki nevetni kezdett.
-Ő miért nem iszik? Ez kérdés volt a kérdésre!- méltatlankodott a bátyám.
-Nem, ez válasz volt a kérdésre és igaz- veregettem vállon.- Elég kimerítő választ adott.
-Na jó- sóhajtott.
Most Katie pörgetett és az üveg Louisnál állt meg.
-Felesz vagy mersz?- kérdezte.
-Felelek- kiáltott.
-Igazak a hírek miszerint a fiúkhoz vonzódsz?- kérdezte.
- Nem- szólalt meg Louis.- Csak nem talált meg a szerelem- és egy pillanatra rám pillantott, majd megpörgette az üveget. -Jé, Jeremyt pörgettem ki.
-Merek- sóhajtott.
-Ne végre- tapsolt egyet Liam.
-Mit csináljak?- kérdezte Jeremy.
-Várj, gondolkozunk- pusmogni kezdett a négy fiú, név szerint Harry, Louis, Liam és Zayn.
-Mi lenne, ha mondjuk kitalálnátok már?!- szóltam rájuk.- Még a csiga is gyorsabb nálatok.
-Mondjátok már- csattant fel Katie.
-De nem tudjuk, hogy mit!- kiabáltak vissza.
-Gyorsan- ütöttem a padlóra.
-Vetkőzz- szólalt meg Zayn.
-Vetkőzök, ha nem csinálom meg- rázta a fejét Jeremy.
-De ez a feladatod- nevetett Harry.- Szóval, sarokba vagy szorítva, ha nem akarod, akkor is vetkőzöl-kacsintott.
-Mit vegyek le?- kérdezte.
-Mondjuk legyen, felső és nadrág- vakargatta az állát Louis.
-De ne csak ledobd- szólalt meg Louis.
-Akkor??- vonta fel a szemöldökét Jeremy.
-Szerintem a lányok szívesen látnának egy kis sztriptízt- nevetett Liam.
Egy sóhaj után megkezdte a táncot.Nos, a fiúk úgy röhögtek, hogy már a földön fetrengtek, mi lányok, pedig élveztük a műsort.Jeremynek sem olyan rossz a felsőteste, Niallel ellentétben én nem másokat bámulok meg, vagy mondom, hogy jobban tetszik, mint a párom.Lehet, hogy félreértelmezte a kérdést, de akkor is meg vagyok bántva.
A soron következő áldozat ALexa volt.
-Igazság- vágta rá rögtön.
-Akkor, ki lesz a következő pasid?- kérdezte Jeremy.
Katie oldalba bökte Alexát.
-A Green Day énekese- válaszolt vigyorogva.
-Hazudsz!- nevetett Niall.
-Nem!- rázta a fejét Alxe.
-Szóval, a Green Day énekes épp a konyhában van- töprengett David, és ezzel Chrisre célzott.
A bátyám éppen a pillanatban nevetve belépdelt a nappaliba.
-Szabadidőmben én vagyok a Green Day énekese, nem tudtátok?- kérdezte egy száz wattos mosoly kíséretében. Alexa nyilván olyan vörös mint egy paprika, de nem látom a félhomály miatt.
-Csak szeretnéd- mosolygott.
Elkezdett énekelni egy Green Day dalt, bár a szöveg néhol hibás volt, és akkor még enyhén fejeztem ki magam.
-Inkább hagyd abba- állította le Katie.
-Most mi van?- kérdezte Chris.
-Rossz a szöveg- világosítottam fel.
Chris elkezdte a telefonját böködni.
-Nem megy a wifi!- kiáltott fel, nem tudom, mit hitt, hogy majd lesz internet áram nélkül.
-Majd én énekelek- szólalt meg Zayn, énekelni kezdett, bár a szöveget tudta, de a hangokat néhol eltévesztette.
-Nem kellene erőltetned azt, ami nem megy- veregette vállon Katie
-Ne egy világhírű fiúbanda énekesének akard megmondani, hogy énekeljen kiscica- pirított rá Katiera.
-Oke főnök,- nevetett- bocs, hogy élek.
-Amúgy itt van a Red Hot Chili Peppers? Vagy milyen banda? - vigyorgott Alexa.
-Nagyon vicces- tettetett nevetést Zayn.
-Inkább hagyjuk-legyintet Alexa és pörgetett. Az üveg Liam előtt állt meg.
-Én merek- meg se várta a kérdést már bekiabálta.
-Liam, én a helyedben nem, rajtad van a legkevesebb ruha- mutatott rajta végig Katie.
-Ezt most komolyan megcsinálom- bizonygatta.
-Csókold meg Katiet- jelentette be Alexa, a körülöttem ülő emberek reakcióját nagyon jó volt végig nézni. Harry savanyú arca, Liam leforrázott feje.
-De-kezdett ellenkezni.
-Muszáj- kacsintott Lexi.
-De- akadékoskodott tovább.
-Muszáj- szólalt meg Harry, nem tudtam eldönteni, hogy szomorú vagy csak rosszul esik neki. Én azt hittem, hogy csak barátok, de nem úgy viselkednek.
-Akkor legyen-adta be a derekát.
A csók után, ami inkább puszi volt, Harry eltűnt, először észre sem vettem, mert mindannyian mással voltunk elfoglalva, de aztán eldöntöttem, hogy megkeresem.Megvártam, amíg valami hülyeségen összevesznek a többiek és amikor nem figyeltek kiosontam a nappaliból.
-Harry-suttogtam.
De válasz nem érkezett, az emeletet is körbejártam, a mobilommal világítottam, de nem volt sehol. Végső elkeseredésemben a konyhába mentem, bár ha ott lenne, az már valószínűleg feltűnt volna.
-Harry-szólongattam tovább.
-Ne mond még egyszer a nevem- hallottam választ.
-Na végre- követtem a hangját és leültem mellé a csempére.
-Menj vissza Niallhez- hallottam meg hangját.
-Nem,-ráztam a fejem- az ellenségemnek most nagyobb szüksége van rám.
-Te miért hiszed azt, hogy mindenkin neked kell segítened?- a konyhában pislákoló gyertya fényének köszönhetően láttam az arcát.
-Nem hiszem,- vontam vállat- de tudom, hogy neked most szükséged van valakire, akinek elmondhatod, hogy mi bánt.
-Most szépen állj fel és tipegj vissza- felállt és az ablak felé ment, én pedig követtem.
-Nem, mert látom, hogy rosszul esik, te nem csak a barátja a akarsz lenni- álltam vele szembe.
-Ehhez nincs közöd, hercegnő- közelebb jött és szinte a fogai között szűrte.
-Leszarom, hogy te vagy a rosszfiú a bandában- beszéltem idegesen.- Ne add nekem a kemény srácot, mert nem veszem be.
-És, ha nem tetszik az ami előbb történt, akkor mi van?- kérdezte, nagyon idegesített ahogy fölém magasodik.
-Semmi, nincs semmi. Ez csak azt mutatja, hogy neked igenis vannak érzéseid- böktem mellkason.- Ne rejtsd el őket!
-Nincsenek - hátat fordított nekem.
-Styles, nézz rám- utasítottam főnökös stílusban.
-Mert, ha nem?- kérdezte gúnyosan.
Megráncigáltam a kezét, a körmömmel sikerült megkarmolnom.
-Nem kell mindjárt durvulni- fordult felém rögtön.
-Te akartad- már kezdtem nagyon mérges lenni.
-Mit vársz, mit mondjak?- hangja kétségbeesettnek tűnt.- Mondjam azt, hogy Katie nagyon is bejön, vagy, hogy igen fájt, hogy Liam megcsókolja. Utálom, hogy csak barátok vagyunk!Látod kimondtam! Tessék! Most boldog vagy?- támaszkodott rá a konyhapultra.
-Nem, nem vagyok az- ráztam a fejem.- Most, hogy tudom mit élsz át. Ne aggódj minden rendben lesz- és megöleltem.
-Nem lesz rendben- rázta le a kezeimet magáról.- Kijelentette, hogy neki nem kellenek a jófiúk.
-Te nem vagy jófiú- nevettem.
-Látszik, hogy nem is ismersz- mosolygott gúnyosan.- Csak veled vagyok gonosz.
-Ez igaz, de egyik barátod sem jött utánad, csak én- léptem közelebb.-Az ellenséged.
-Miért?- hangja elcsuklott.
-Mert én próbálok a barátod lenni, a többiek meg csak jól szórakoznak- vontam vállat.
-A srácok csak- szünetet tartott.- Nézz rájuk mennyit ittak!
-Menjünk vissza hozzájuk- megfogtam a karját és elkezdtem visszahúzni.
-Niallel is ilyen erőszakos vagy?- nevetett.
-Mi?- fordultam felé.
-Vedd úgy, hogy meg se szólaltam- vigyorgott.
Leültünk a többiek közé, akik furcsán néztek először, majd folytatták a játékot, mintha mi sem történt volna.
Niall pörgetett és az üveg nálam állt meg.
-Nos szívem- kacsintott.- Felesz, vagy mersz?
-Mivel rólad van szó, csak felelek- néztem rá dühösen.
-Szeretsz?- kérdezte bizakodva.
-Reggel még szerettelek- kacsintottam és már pörgettem is.
Ijedten megfogta az üveget és rám nézett.
-Hogy mondod?
-Pörgetni szeretnék- néztem rá szúrósan.
-Most az előbbi miatt haragszol?- kérdezte aggódva.
Figyelmen kívül hagytam és pörgettem.
-Louis- csaptam össze a tenyerem.
-Merek- nevetett.
-Leghelyesebb lány csókolás?- néztem rá féloldalt, de már tudtam, hogy kár volt kimondani.
-Ezt most kihagyom- húzta el a száját és levette a nadrágját.
-Helyes- bólintott Niall.
-Én felmegyek a szobámba- álltam fel.
-Sophie- szólt utánam Chris. - Niall miatt nem kell, megverem, ha kéred.
-Nem miatta- fordultam hátra.
-Maradj itt- kért meg Harry is.
Leültem Harry mellé és rávigyorogtam Niallre.
-Fejezzétek be az ovis viselkedést- csattant fel Lexi.
-Te mondod nekem, hogy fejezzem be az ovis viselkedést?- néztem rá vigyorogva.
-Mindenki hagyja abba- sóhajtott Liam.
-Hagyjuk abba az üvegezést, mert a végén szakítani fognak- David felállt és elvitte az üveget a szoba másik végébe.
-Akkor mit csináljunk?- néztem rá.
-Igyunk!- emelte fel az üveget.
-Meséljünk sztorikat, aki nem akar az iszik- vetettem fel ötletem, amire mindenki fintorgott.
-Zayn töltsd újra Sophie ötletét- szólalt meg Louis.
-Nos amikor valaki kimondja a kis meséjében az igen, vagy a nem szót mindenki iszik- kacsintott.
-Kezdje Sophie- szólalt fel David.
-Hát jó- nyújtóztattam ki a lábaim.
Miutan mindenki elmesélt legalább két cikis sztorit és az üvegek is kiürültek, enyhén illuminált állapotban elaludtunk.
-Mikor nyitottam tábort?- hangos kiabálásra ébredtünk.
-Tessék?- nyöszörögtem.
-Ti ittatok?- felismertem anya hangját, azonnal felébredtem, David gyorsan a kanapé mögé rugdalta az üvegeket, Zayn pedig ráfeküdt.
-Mi? Nem- ültem fel.
Anya magunkra hagyott, mi pedig villámgyorsan összepakoltunk a nappaliban, kivittük a szemetet, közben Alexa, Ben és Jeremy hazamentek.Köztem és Niall között a levegő érzékelhetően feszült olt.Végül a ház teljesen kiürült és csak a kis családunk maradt és a bristoli barátok.
-Milyen volt az este?- kérdezte anya.
-Mozgalmas- sóhajtottam.
A reggel további része unalmasan telt, mindenki ásítozott és zombiként mászkált a másnaposság miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése