2014. február 3., hétfő

35.fejezet:Az édes bűntudat

Sziasztok! Meg is érkezett a következő rész, még mindig Chris szemszög, Sophie hamarosan visszatér, de igazából, most semmi érdekes nem történik vele. Néhány esemény meg van említve amit talán a  másik blogon jobban kifejtünk! Jó olvasást!
Puszi: Amy és Liza♥
ui.: Tudjuk, hogy elég rövid. :D

Chris szemszöge:
Napok óta nem tudom kiűzni a fejemből Alexát, csak rá tudok gondolni. Remélem, hogy ez nem szerelem, mert nem akarom megütni a bokám. A srácokkal kitaláltuk, hogy menjünk el síelni, hisz Sophiéknak még van egy hét a szünetből. Így történt, hogy az öt énekes, David, Rick, Alice, Katie a húgom és én elmentünk a hegyekbe síelni.Jake nem tartott velünk, mert ő a szüleivel ment valami Wellnesbe.Ő kimarad a havas mókából. 
Tudtam, hogy van egy négyszemélyes szoba a házban és szándékosan úgy osztottam el, hogy David, Katie, Sophie és én foglaljuk el. Nem engedem Niall közelébe a húgomat.Nem tehetem meg ezt anyával.Még csak 17 éves, hát hova gondolnak ők ketten?Mondjuk, ha kicsit is követi a példámat akkor már túl volt ezeken a dolgokon már egy ideje, de hála a jó égnek ő sokkal jobb nálam.Még szerencse, hogy nem lett olyan mint én, mert akkor a saját kezemmel tekerném ki a nyakát.Meg hát persze anyu is biztos jobban örül neki, hogy ő ilyen kis angyalka.Niall a megfelelő pasi neki, aki sosem várná el, hogy Sophie megváltozzon. Kedvelem is őt, azért amilyen, de soha nem fogom neki elmondani, hogy mennyire örülök annak, hogy ő Sophie pasija.Az nem lenne méltó hozzám. Jobb így,mert legalább fél tőlem.
Alig, hogy odaértünk a bérelt hegyi házunkba mi fiúk máris kitaláltuk, hogy síelni akarunk, persze a lányok elkezdtek lázadni és otthon is maradtak kibeszélni minket.Lányos program, mit ne mondjak. Hiába könyörögtünk nekik, nem adták meg magukat.Így mi is kibeszélhetjük őket,hiszen Harrynek van miről mesélnie.Szóval a síelésünk síelelős részét megpróbáltuk teljesíteni kisebb-nagyob sikerrel,Niall például többet feküdt, mint amennyit síelt.A piszkálós részt kicsit jobban teljesítettük, kiderültek dolgok, bár, amikor az én érzéseim kerültek terítékre, akkor annyira nem örültem.Megpróbáltam terelni a témát, de ők nem azok a fajta srácok, akiket önnyen lehet manipulálni.Így történt, hogy David kijelentette, hogy Chris Morgan szerelmes. És neki nem tudom azt mondnai, hogy nem, mert hamarabb tudja, mint ahogy én rájövök.Szóval el kell fogadnom a szörnyű tényeket.De voltak még ott dolgok. Rick beszámolt Jake érzéseiről, kiderült, hogy Mr Daniels beleszeretett a legjobb lánybarátjába. Benne volt a levegőben, mindig is tudtam, hogy ez így lesz.Lesz tóparti esküvő. Ó és Harry került sorra.
-Mondd csak, mi is van Katievel?- dobtam meg egy hógolyóval.
-Barátok vagyunk- vont vállatt, azt hitte, hogy ez hihető.
-Ohh, na ne mondd- szólalt meg a Harry háta mögött álló Louis.
-Na mesélj!- szóltam rá.
-Mégis mit?- ártatlan arcot vágott.
-A kis csókotokra mind emlékszünk- válaszoltam nevetve, szavaimra arca szomorú lett.
-Érzések nélkül- vont vállat.
-Ugyan, kinek akarod ezt bemesélni?- bökte meg őt Zayn.
-Én nem mondtam, hogy nekem ez nem számít- válaszolt, hangja szomorú volt.
-Tessék?- Niall a meglepettségtől majdnem hátast dobott.
-Csak nem?- vonta fel a szemöldökét Liam is.
-Úgy csináltok, mintha azt montam volna, hogy jön a világvége- nevetett Harry.
-Tőled ez úgy is hangzott- bólogatott Louis.
-Igen, ez a világ vége- válaszolt, nyelt egyet és folytatta.- Nekem az.
-Ugyan dehogy- vertem vállba.
-Olyan nehéz elhinni, hogy te érzel iránta valamit- csatlakozott köreinkhez az eddig gondolataiba mélyedt Rick is.
-Miért?- tette fel a költői kérdést.
-Neked nem az ilyen lányok jönnek be- válaszolta Louis.
-Honnan veszed, hogy nem?
-Nem szőke, nem plázacica- kezdte sorolni Zayn, mire Harry félbeszakította.
-Pont azért tetszik, annyira más, mint a többi lány- mondta Harry.
-Azta- esett le az állunk.
-Megtértél?- kérdezte Liam.
-Hogy érted?- kérdezte döbbenten.
-Korban közelebb van hozzád, mint anyukádhoz és nem szőke- vigyorgott Zayn.
-Ne bánts!- lökte bele a hóba.Vágül áttértünk Niallre, akiről tudtuk, hogy mennyire szerelmes a húgomba, de azért elmondta.Nem baj, ez kellett az ő lelki békéjéhez.
Miután hazaértünk puszta jelenlétünkkel tönkretettük a lányok csajos programját, Katie kikapcsolódás gyanánt elment sétálni, Harry azonnal utána ment. Remélem, hogy valami elkezd közöttük végre kialakulni. Mi pedig Zayn kivételével bulizni indultunk, vagyis egy kis sörözőbe, vagy mibe, ahonnan én azonnal leléptem egy lány kíséretében, reménykedtem benne, hogy végre, ha rövid időre is, de feledni tudom Alexát és azt, hogy soha nem lehet a barátnőm, az akit talán szeretek.
Már nekem és a lánynak is elég jó volt és szépen lassan történtek a dolgok. Az agyam egy kis részében ott motoszkált Alexa gondolata,de megpróbáltam teljes mértékben elnyomni az iránta érzett érzelmeimet.Katienek is ilyenkor kell megérkezni és eszembe juttatni mindent.Most békíthetem őt is, mert amúgy nincs más gondom, mint az ő lelkét pátyolgantni.Miután a szőke lány is elment,és Katie is megsértődött, egyedül maradtam a gondolataimmal.
-Egy igazi szörnyeteg vagyok, -könyveltem el magamban.
Alexa szépen lassan visszakúszott a gondolataimba, és a bűntudat is felütötte fejét. Tudtam, hogy amint hazamentem ezt el kell neki mondanom, annak ellenére, hogy nem a barátnőm, az érzéseim miatt.Még mielőtt belém szeret, tudnia kell, hogy én egy szörnyeteg vagyok.Hiába minden, mi nem lehetünk együtt, túl jó hozzám, nem érdemlem meg őt.Mindennek vissza kell állnia a régi kerékvágásba. Alexának és Katienek ki kell békülnie, mert annak ellenére, hogy szóba állnak egymással, már nem olyanok, mint régen, az elmondásuk szerint, az én felbukkanásom tönkre tett mindent.Miért vagyok ennyire szerencsétlen?Ráadásul, hogy még szarabb kedvem legyen, Katie beszélni sem akar velem. Amikor mentem megkeresni a lakásban, rájöttem, hogy én nem hiányzom neki, hiszen Harryvel nagyon kényelmesen alszanak egymást ölelgetve a kandalló előtt. Szurkolok nekik.
-Legaláb ők legyenek boldogok- morogtam magam elé és visszacamogtam a szobámba.


2 megjegyzés:

  1. Nem akarlak megbántani titeket, kedvenc bloggerináim, de ez most nem lett jó. Az utóbbi részek nem lettek a legfényesebbek. Talán mert Chris szemszögéből íródtak. Ez így nem olyan jó... hol vannak azok a vicces részek, amiket mindig 2x olvastam el?! Hiányoznak... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát sajnáljuk, de ezek most nem a viccről és nevetésről szólnak, hanem Chris érzéseiről, hamarosan visszatérnek Sophiék, de még most nincs miről írnunk.

      Törlés