2013. november 16., szombat

25.fejezet:Minden kezdet nehéz, vagy nem

Sziasztok!Felkerült az új rész,ahogy ígértük HÉTVÉGÉN! De valahogy a kérdések nem jönnek!Szeretnénk benneteket kérni,hogy kérdezzetek!(Egy korábbi bejegyzésben olvashattok erről.)És tessék komizni!Jövő héten rész!Puszi:Amy és Liza♥





A hét Bristolban annyira jól telt.És hát Harrynek köszönhetően Niallel egy párt alkotunk. Christ benevzték egy ,,Ki mit tud?-"ra,felfedezte magában a tehetséget.Anya a fejébe vette hogy a maradék egy napomon vásároljunk be a sulira.Vettünk füzeteket, táskát meg egyéb apróságokat.Csomó ruhát,meg mindenféle elengedhetetlennek hitt holmit.Jeremy telefonon elmondta,hogy mikor hol találkozzunk.Mert Jeremyvel egy suliba fogunk járni,még pár hete elintéztük a beiratkozást.Mostanában elkezdtem görcsölni azon,hogy miként fognak engem befogadni az új osztálytársaim.Úgy,hogy minden tele van azzal,hogy Niall Horan új barátnője vagyok,de Jeremy mondta,hogy ez a suli nem olyan.Itt csupa ilyen művészlélek van és nem rosszindulatúak.Na kíváncsi vagyok.Még nem találkoztam olyan emberrel aki teljes mértékben elfogadott volna úgy, ahogy vagyok,erre megtaláltam Niallt és most mindenki utál úgy, hogy nem is ismernek.Találkoztam Niallel még pár órára.Utána hazamentem elkészíteni másnapra a cuccaimat.

Másnap korán keltem,hogy el tudjak készülni.Mindenki kapkodott és rohangált a házban.Csak anya készítette halálos nyugalommal a reggelit.Katie őrült módjára rohangált,mert persze ő semmit sem készített el.David állásinterjúra ment.Chris meg készülődött a lemezszerződési megbeszélésére. Rich és Alice készültek valami fősulis cuccra.Komótosan elkészültem és elindultam a találkahelyre,ami a sulitól félútra van.
Jeremy már ott várt rám.
-El voltál tűnve te lány-nevetett rám.
-Bocsi-kértem bocsánatot és elindultunk a suliba.
-Na mesélj! Mi van veled? Nem is jelentkeztél.
-Bristolban voltunk-vontam vállat.
-És ott nincs térerő?-nézett rám döbbenten.
-De van, csak kicsit elfoglalt voltam- motyogtam.-Chris megnyert egy ,,Ki mit tud?"-ot-mosolyogtam.
-Chris Morgan?-nézett döbbenten rám.
-Igen az egyetlen és utánozhatatlan- bólogattam.- És...- aztán elhallgattam.
-Mi és?- kérdezte érdeklődve.
-Semmi különös-vontam vállat.

Mikor megérkeztünk a suliba,meglepődtem.Sokkal másabb volt a hangulat,mint a régi sulimban,olyan barátságos,és jóval kevesebb diák jár ide.A falak és az ablakok nem azt a tipikus börtön benyomást keltették.Volt egy hatalmas aula,ahol a diákok vidáman nevetgéltek. Jeremy odacibált egy kis csoporthoz.
-Sziasztok-intettem esetlenül.
-Srácok,ő itt Sophie,az új osztálytársunk-mutatott rám.
-Helló- mértek végig tetőtől talpig.
-Olyan ismerős vagy nekem- kezdett el töprengeni egy alacsony, szőke hajú lány.- Hát, persze hogy, te vagy Niall barátnője.
-Azt mondtad,hogy ők nem ilyenek-súgtam Jeremynek.
-Jaj,nem azért mondom!Csak én bírom a zenéjüket,de csak a zenéjüket!Biztos jófejek,de csak a zenéjüket-magyarázkodott a lány,közben Jeremy súgta neki,hogy nem jófejek.
-Ne hazudj Jer! Tudom, hogy csak féltékeny vagy, hogy nem nézel ki úgy mint ők- bökte őt vállba.
-Jer szeretne úgy kinézni,mint Harry!Hát nem látod?!-szólt oda egy vörös hajú lány.
-Sel, tudom, hogy hiányoztam- ölelte meg őt.
-Ááá, ne bízd el magad- nevettek fel egyszerre.
-Jeremy,te nagyon pofátlan vagy!-bökte meg őt a Selnek szólított a lány.-Mutass már be minket!
-Jaj, bocsi totál meg is feledkeztem rólatok- kacsintott.- Akkor ők itt Jenna, Robert, Alyson, Meg, Josh és persze Sel- mutatta be a társaságot.
-Esetleg rájuk is mutathatnál-mondtam méltatlankodva.
-A vörös az Sel-válaszolt.
-Istenem-csaptam a homlokomra.
-Jó akkor majd magunktól. Josh vagyok- nyújtott kezet egy barna, zselézett hajú srác.
-Sel,de engem ismersz-állt elém a vörös lány.
A többiek is szépen sorban bemutatkoztak, így végre fogjuk rá, hogy lett egy-két ismerősöm az új suliban.A szőke lány Jenna,Alyson volt a derékig érő barna hajú lány.Meg a göndör barna.Josh a zselézett hajú és Robert,pedig a hosszabb hajú.Kiderült, hogy Jeremy már mesélt nekik rólam.Nem tudom mi szerint van az osztály elosztása,de irodalmon csak Roberttel vagyok.Robert azt mondta,hogy kétfelé veszik az osztályt,de csak néhány órán.De miért van az hogy mindenki a másik csoportban van?Ezt nem értem. Már túl magas az én elmémhez. Robert nagyon jófej.Mellém ült, hogy ne legyek olyan egyedül.Mesélte a jobbnál jobb sztorikat.És elkezdte,hogy a tavalyi irodalom tanára nem volt valami fantasztikus és reméli,hogy nem ugyanazt kapja.Eltelt pár perc és bejött egy középkorú nő.A haja vállig ért és szőke volt. Erre Robert hangosan feljajdult.A nő egy krétát fogott a kezébe és felírta a nevét a táblára:MRS. Irchmond.
-Megkérem az új diákot,hogy mutatkozzon be-szólalt meg.
Hirtelen mindenki felém fordult.Zavaromban felálltam és gyorsan elhadartam mindent magamról.Irodalom után találkoztunk Jeremyékkel a suli aulájában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése